Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА 3.10. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Дізнаємось

• сутність Інтернету як засобу комунікації в сфері масових інтеграційних систем;
• поняття технологій комунікаційної роботи в Інтернеті в контексті завдань, які стоять перед фахівцем з реклами та зв’язків із громадськістю;
• основні види реклами та PR - діяльності в Інтернеті;

Навчимось

• здійснювати пошук інформації в Інтернеті;
• виробляти стратегію та мету публікації чи розміщення різних видів інформації в Інтернеті;
• створювати та розміщувати ефективні публікації в Інтернеті;
• аналізувати маркетингову інформацію в мережі Інтернет;
• добирати відповідні Інтернет - інструменти для реалізації конкретних завдань в галузі реклами та зв’язків із громадськістю;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
5 практичні заняття
1
2
3