Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА 3.8. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Дізнаємось

• поняття базових засад застосування рекламної політики суб’єктами готельного бізнесу, визначних чинників та структури формування рекламної кампанії.

Навчимось

• розробляти інструментарій реклами;
• застосовувати комунікативні навички у професійній сфері;
• організовувати ефективні рекламні комунікації;
• просувати послуги на ринку ресторанного бізнесу з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
5 практичні заняття
1
2
3