Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 2. ОФОРМЛЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ПРИ НАДАННІ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ.

Дізнаємось

Дізнаємось:

які операції здійснюються при наданні готельних послуг;

які етапи включає процес обслуговування гостей (бронювання, реєстрація, проживання, виїзд);

які документи застосовуються в готельному господарстві для оформлення господарських операцій;

які вимоги висуваються до первинних документів згідно з чинним законодавством;

як здійснюється облік операцій із надання готельних послуг.

Навчимось

Навчимось:

правильно оформлювати документи, що підтверджують надання готельних послуг (рахунки, квитанції, реєстраційні картки, акти, журнали);

застосовувати первинні документи під час відображення господарських операцій у бухгалтерському обліку;

вести облік операцій, пов’язаних із розміщенням і розрахунками гостей;

узагальнювати дані первинних документів для складання звітності готелю;

аналізувати правильність оформлення готельних документів і виявляти можливі помилки.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
7 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60