Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Емоційний інтелект у професійній діяльності працівника готельно-ресторанного бізнесу

Дізнаємось

Поняття емоційного інтелекту та його роль у професійній діяльності.
Основні складові емоційного інтелекту (самосвідомість, саморегуляція, мотивація, емпатія, соціальні навички).
Значення емоційної компетентності для якості обслуговування клієнтів у сфері гостинності.
Психологічні механізми впливу емоцій на поведінку та професійну етику працівника.
Основні техніки розвитку емоційної саморегуляції та управління емоціями.
Типові емоційно складні ситуації у готельно-ресторанній сфері та принципи їх конструктивного вирішення.

Навчимось

Розпізнавати власні емоції та емоції інших людей у процесі професійного спілкування.
Застосовувати техніки емоційної саморегуляції у стресових або конфліктних ситуаціях.
Демонструвати емпатію, доброзичливість і повагу до клієнтів та колег.
Керувати емоціями для підтримання позитивного іміджу працівника сфери гостинності.
Вибирати адекватну емоційну реакцію в різних комунікативних ситуаціях.
Аналізувати власну поведінку з точки зору етичних та емоційних норм професійної діяльності.

Навички

  • Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
4
5
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
6
7
8
9
10
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
7 практичні заняття
1
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
2
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
3
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
4
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
5
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
6
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
7
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60