Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Професійна етика працівника готельного сервісу

Дізнаємось

• поняття «професійна етика»;
• основні принципи професійної етики у готельному сервісі;
• типові порушення і їх наслідки.

Навчимось

• застосовувати знання для вирішення практичних ситуацій;
• аргументувати власні рішення письмово;
• аналізувати ситуації з етичної точки зору.

Навички

  • Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
4
5
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
6
7
8
9
10
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
7 практичні заняття
1
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
2
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
3
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
4
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
5
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
6
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
7
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60